niedziela, 6 maja 2018

Tabletki na muskuły

Od lat chciałem poprawić swoją muskulaturę dlatego zacząłem rozglądać się za preparatami, które ułatwią mi lepszy start na nowej drodze, która miała prowadzić do celu. Zacznę jednak może od początku. Przy wzroście 180 cm ważyłem 65 kg -trochę mało, zamiast mięsni na moim ciele rysowały się odstające kości, często irytował mnie ten stan rzeczy, nie miałem jednak czasu by coś z tym zrobić.



W ostatnim czasie w końcu zmotywowałem się do działania, zacząłem ćwiczyć na siłowni, odżywiałem się lepiej i powolutku łapałem kolejne kilogramy. Gdy przyszedł zastój zacząłem rozglądać się za czymś co rozrusza mój organizm do zwiększenia masy i znalazłem preparat o wdzięcznej nazwie Xform Complex. Ma naturalny skład, zresztą jeśli potrzebujecie więcej informacji na jego temat to proponuje sprawdzić dość szczegółowy opis na stronie dopilar.pl/sport/x-form-complex/ - nigdy do końca nie wierzyłem, że takie specyfiki mogą poprawić wyniki siłowe, wytrzymałościowe czy wpłynąć w większym stopniu na rozrost muskulatury ale czegoś musiałem spróbować. XformComplex kupiłem końcem marca i brałem go przez pełny miesiąc. Spodziewałem się czegoś spektakularnego a wyszedł przeciętny efekt...


Bez wątpienia w trakcie suplementacji poprawiłem motywację, która często kulała no ale płacąc taką kasę za tabletki człowiek z automatu ma podniesioną motywację o 200%, gorzej gdy okazuje się, że efekty nie są tak mocne jak obiecywano!

Po 30 dniach stosowania nie zauważyłem specjalnej różnicy w sile, na wadze przybyło 1,5 kg ale ciężko powiedzieć czy to zasługa kapsułek czy raczej diety, którą staram się przestrzegać i co tydzień dokłaać +/- 100 kalorii. Nie  wiem czy po kolejnym miesiącu ten środek by się rozpędził, wiem, że następnym razem kupię dobrego gainera, białko i kreatynę. Przekroczę trochę cenę opisywanych tabletek ale mam nadzieje, że masa pójdzie mocno w górę.

Oczywiście nie wiem jak te tabletki podziałają na Ciebie, być może będziesz miał więcej szczęścia niż ja i efekty będą mega, extra i super...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz